Wij helpen jou graag om goede webinars te maken. Maar het kan zo zijn dat er iets mis is gegaan. Misschien heb je een klacht over WebinarWinkel of over je bestelling. Dat vinden we heel vervelend. We willen je daarom snel helpen om het weer goed te maken en het probleem op te lossen.

Hoe kun je een klacht indienen?

  • Vul het onderstaande klachtenformulier in
  • Bel ons op 0183-201120 (van maandag t/m vrijdag van 09:00-17:00 uur) 
  • Stuur je klacht via e-mail naar klantenservice@webinarwinkel.nl
  • Per post kan natuurlijk ook. Richt je brief aan:

    WebinarWinkel
    T.a.v. Klantenservice
    Edisonweg 30
    4207 HG Gorinchem 

Hoe lossen we jouw klacht op?

  • We horen graag van je waar de klacht om gaat. Je kunt je gegevens en verhaal kwijt via het klachtenformulier. Pak je liever de telefoon of stuur je graag een e-mail? Geen probleem!
  • We nemen je klacht serieus en gaan op zoek naar de beste oplossing. We proberen natuurlijk zo snel mogelijk een reactie te geven. In ieder geval ontvang je binnen 14 dagen een inhoudelijk bericht.
  • Samen komen we tot een goede oplossing. Natuurlijk houden we ons aan de gemaakte afspraken. Ook gebruiken we jouw situatie en klacht om deze in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen.

We hopen niet dat het nodig is, maar we leggen het toch aan je voor. Wanneer je als zakelijke klant niet tevreden bent met de oplossing en afhandeling van je klacht, dan kun je de situatie ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (www.thuiswinkel.org). U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Klachtenformulier