Wat kan ik filmen als ondernemer?

In een webinar kun je jouw expert status laten zien aan je publiek. Video kun je ook gebruiken als content voor jouw website en social media. Als ondernemer wil je dan natuurlijk de juiste informatie aanbieden, hoe meer relevantie hoe beter jouw verhaal aansluit bij de doelgroep.

Hoe bereik je relevantie?
Verplaats je in jouw (potentiële) klant. Bij producten kun je bijvoorbeeld denken aan instructievideo’s voor montage en/of tips voor onderhoud. Een voorbeeld is de schuifpui onderdelen video van ondernemer Arie van Doorn.

Het introduceren van een nieuw product leent zich ook goed voor video. Een voorbeeld hiervan is Struijk Audiciens met specifieke themavideo’s. Je bedrijf inhoudelijk presenteren via video is een goed voorbeeld bij de makelaar in Gorinchem of de hypotheekadviseur in Gorinchem en Leerdam.

Bij het leveren van diensten kun je meer denken aan een webinar. Bijvoorbeeld onze eigen talkshows over livestreaming en webinars. Als live-experts vertellen we hier de laatste trends en ontwikkelingen aan onze doelgroep!

Dit bericht is gepost in . Bookmark de link.