Je hebt een webinar opgenomen. Jouw kijkers zijn geïnspireerd en jij bent meer dan tevreden. Maar besef je wel dat jouw webinar ‘een goudmijntje’ aan waardevolle content is? Dat kan zeker van pas komen wanneer je zonder content zit. 

Contentschaarste

Doe je als organisatie of bedrijf aan contentmarketing? Dan herken je vast wel de terugkerende vraag: wat moeten we plaatsen? Bij Webinarwinkel en ons zusterbedrijf B-yourC noemen we dat contentschaarste. Er is altijd een tekort aan goede content vanuit jezelf.

Jouw webinar: waardevolle content én teaser

Maak je webinars? Dan bevatten jouw opnames waardevolle content! Denk aan bepaalde quotes. Deze kun je uitknippen en plaatsen op je kanalen. Wanneer je fragmenten knipt uit je webinar, heb je je contentschaarste opgelost. Zie het ook als een hele mooie teaser om mensen alsnog naar je webinaropname of de komende webinars te ‘lokken’.

Heb je vragen over het knippen van je fragmenten? Of heb je andere vragen? Je kunt ons bereiken via 0183-201121. We helpen je graag verder!

Geef een reactie